Fredagens outfit!

Hallo hallo, härligt med fredag!
Ikväll väntar Let's dance ska bli sjukt kul att se ( goo Danny).
Har varit en lång dag i skolan idag, som alltid varje fredag 8 - 16:35 inte så najs.

Även idag blir de en outift med jeans, varför?
Jo för mina strumpbyxor är sönder jag paulina har inte orkat sy de, haha!

image1194

Kjol som jag har som linne Gina Tricot
Långarmad tröja Kappahl (tror jag)
Jeans Rågårds (märke ONLY)
Klocka D&G från Thailand (älskar den)
Armband med rosor Glitter
Annat armband 2hand
Ring mammas gamla
Halsbandet är från Systrarna grene och kula från SNÖ
Örhänge (ringar) Guldfynd
+ hög toffs


Vad tycker ni om dagens outfit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0