Fullspäckat schema

Hej!

Förlåt för dåligt uppdatering men jag har haft mycket att göra.

Igårtränade jag först, sedan stack jag, Ellinor och Rebecka in till stan och skulle köpa present till några andra kompisar som ska ha fest. Vi hittade vad vi skulle plus lite annat smått och gott (fynd) som jag visar sen.
Efter de hängde jag med Rebecka hem och vi var till sent på kvällen.

Idag så var de samling 08:00, vi skulle spela match (2 st).
Men tyvärr så vann vi inga, vi måste bli bättre!
Jag hem vid 1 och det tog inte många minuter från att jag hade lagt mig i sängen till att jag somna.
Man var ju lite trött. När jag väl vaknade, eller ja kände mig tvungen att gå upp så satte jag mig med läxor och städade mitt rum som inte har städats på kanske 1 månad, hehe.
Tyvärr så måste man ju prioritera sånt (läxor och städning). Blir också sur för jag skulle skriva ut några noter på datorn som min pianolärare har skickat till mig men de var för stora så de funkade inte utan då fick jag typ en halv rad per papper, damigt!

Nu ska jag i alla fall försöka hinna göra lite inlägg!

IDAG ÄR DE SISTA DAGEN ATT VARA MED OCH TÄVLA SÅ KOM IGEN OCH SKAFFA DINA POÄNG!

HA dE bäSt!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Trevligt!
Du är med på min blogg bland veckans snyggaste outfits idag btw:-)

2008-01-13 @ 18:10:07
URL: http://pinkgrapefruit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0