*******FYND*******

Igår när jag hade spelat piano och skulle gå till pappas jobb för att bli skjutsad hem var jag bara  tyvungen att gå in

i Vero moda butiken som var precis på vägen. På fönstren stod de " final rea". Hittade en jättesnygg

satinklänning
som har skrev om för ett tag sedan.


Orginal priset var 299kr, jag fick den för 249, 199, 149, 99, 89, 75 spänn. Snacka om fynd!

Jag köpte den framför allt för att kunna ha på barndopet som är på söndag  (min kusin ska döpas) tillsammans

med min pälsbolero som jag köpte i Thailand och jag tror de kommer funka hyfstat. Men sen när det blir

vår/sommarär
klänningen supersnygg att ha bara som den är med ett bälte i midjan.



image1206
Bilden visar inte riktigt hur klänningen ser ut i verkligheten men ni kommer få se den som outfits fler gånger.


Vad tycks om klänningen?


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Snygg!

2008-01-25 @ 17:59:24
URL: http://cassandrasmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0