In my television




Är hemma från en hård, lång men såklart rolig träning, blev galet sugen på clementiner och vara bra tvungen att köpa några så de tog lite tid och jag var inte hemma förr än 20.
Har nu slängt i mig lite mat och snart väntar Gynnings galna program, till och med min mamma vill se de hahaha.
Fast de är så dumt så är de ändå så bra!

Ohh läängtar till den 25 (22 idag så om 3 dagar) då börjar Gossip Girl. Jag tridde egentligen de började den 29 med på kanal 5s hemsida så står det den 25. Har läst 2 av böckerna (är inne på tredje) och diggar de som in i.


Vad tycker du om Gynnings program samt Gissip girl böckerna? Eller har du kanske redan sett serien?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0