Jag är skåning, vad är ni?

Heeejsan!

Åt precis min egna lilla hemlagade lasange riktigt god blev den, hahah trodde ni va, NOT. Inte hinner man och stå och göra lasange när man bara ska vara hemma i 1 timme och 10 min.
Lite tidigare träning idag ( och framöver) nu ska vi börja träna 17 till 19. Ja så det blir som sagt inte läge man är himme. Ja föresten jag är skåning som ni kanske vet (har snackat om affärer i Malmö). Jag kan inte säga att jag är jätteskånsk men jag är ju verkligen inte som en 08. Haha har kollat typ kenzas, amanda bergs m.m videoinlägg och de är ju riktiga stockholmare och snackar sjukt coolt jämfört med oss skåningar. Men vår dialekt har sin charm den med!

Hade varit kul om veta var ni kom ifrån? Så skriv gärna en liten kommentar och berätta vart någonstans du bor?

Kommentarer
Postat av: lina

Göteborgare :)

2008-01-22 @ 16:16:25
URL: http://rosalamm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0