Kan man bli så glad över 150kr? JA

Det är typ min lyckodag idag, jag hittade mina underbara örhängen som jag har varit av med i typ 1/2 år och letat som en galning efter!!!!!

Desstuom låg där 100 spänn, bara sådär ingen aning var den hundringen kommer ifrån men de gör de samma, gald blir man.

Gömstället var min basketväska, i ett litet fack där. Konstigt för jag har känt där många gånger, menmen den dagen den lyckan!!

image1174

CP bild jag vet, men var bara tvungen att fotta min skrynkliga 100-lapp och mina älskade örhängen!

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

Paulina jag måste fråga dig en sak, när du har tävlingar med priser sponsrade från modemecka, får du hem priserna då för att skicka det vidare eller skicka Modemecka priset till vinnaren?

2008-01-05 @ 23:09:13
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: Maggan

Grattis till upptäckten i den glada "gömman"!
Tänk, på samma sätt som dina örhängen och hundringen legat bortglömd/gömd i ett år hade det kunnat vara med nåt annat.

T.ex du hade kunnat vara miljonär utan att veta om det om du t.ex köpt/fått en trisslott och glömt bort att skrapa den och det sen visade sig att det var en miljonvinst på den!!!!!

Alltså; om man inte vet vad eller var man har det
så har man det inte. Även om det finns där nånstans, fast man inte vet om det....fattar du hur jag menar????
Kamala kramar från oss här nere!

2008-01-06 @ 07:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0