Tomorrow is another day

Idag har jag inte gjort någon speciellt mer än spelat piano.
På vägen till bilen med pappzen sprang vi in i en filmbutik där de stod " Total utförsäljning ".
Vi gick in och hittade 5 filmer (pappa 2, jag a Cinderella story och the perfect man, ganska gamla men jag har aldrig sett de och sedan köpte vi Time out), vi frågade va dessa 5 filmer kostade och de frågade varandra och sa 33kr ja så de blir 133kr.
Hahah lite IQ fiskmås där men vi fick de för de priset. Asså för er som inte fatta, 33 gånger 5 är inte 133kr utan 165kr.

Det var denna dagen, den 10 januari år 2008 imorgon är det en ny dag, tänk på de!

hA de BäST!

PS. GLÖM EJ TÄVLA JAG SER ATT DET ÄR MÅNGA SOM ÄR MED MEN SOM INTE FÅTT IHOP SINA POÄNG, KUL FORTSÄTT KÄMPA PÅ FÖR ATT 3/4 PRIS FINNS KVAR. DS.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad kul med lite nya filmer!
Tack för kommentaren, det kommer bli ny outfittävling på söndag så lägg gärna upp lite outfits!

2008-01-10 @ 19:59:01
URL: http://pinkgrapefruit.blogg.se
Postat av: :)

haha (: alltid trevligt med filmer . jag älskar din blogg ! kram/ E

2008-01-10 @ 20:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0