trettioförstajanuaritvåtuseåtta

Heejsan!

En lång dag blev de idag, spelade piano direkt efter skolan och sedan tog de lite tid att komma hem. Hann in en snabbis på Monki och snacka om rea, måste dit i helgen, jag han inte prova för hade bråttom.

I morgon ska jag spela match så jag får gå tidigare från skolan, naajs, kanske till och med efter lunchen:D

Detta hade jag på mig idag....

image1221

image1222

image1223


Linne Monki
Klänning/linne Gina Tricot
Strumpbyxor SOXS
Kofta Gekås
Armband gåva
Grått/svart armband second hand
Klocka D&G Thailand
Halsband ?
Pärlörhängen Ur och pen


Ohh, orkar inte med massa kyla och så längre har ingen vinterinspiration kvar men massor av vårinspiration, kan inte våren komma nu. Blev en lite blandning idag:D


Vad tycker ni?


Oops...de sa precis på tv att de hade varit en ovanligt mild januari, oops men de är ändå kallt.

Kommentarer
Postat av: monika

vad fint, men du skippa falska klockor o sånt

LONDONBLOGGEN

2008-01-31 @ 19:37:32
URL: http://moniuelondon.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0