Vad ska rubriken heta?

Haha kom inte på något bra rubrik:P

Har precis (gud va många gånger jag skriver jag har precis........ätit, tränat, kommit hem från skolan m.m. hahah) kommit hem från skolan. En normal dag, känner mig stressad eftersom vi först gjorde ett stort arbete i religon innan jul, nu ska vi ha prov på de om en vecka plus att vi ska skapa våran egna religon och reda ut allt med högtider, gudar m.m på mindre än 3 veckor (2,5 lektion i veckan). Plus att jag och min kompis stod i cafeet 2 och missade de två första lektionerna.Vi ska ha gjort en plansch med allt samt förberett redovisning tills den 4/2 ( om ca 3 lektioner ).
Shiiiiiiitttttt......!, OMG!!!

Jaja ska inte tjata mer om de de blir bara värre då!
Men jag hatar arbeten med lite tid!!!

Vad tycker du, hur mycker tid behöver man på sig att göra ett (ganska stort) arbete samt förbereda en redovisning samt sätta ihop en plansch?? Vad tycker du?

Nu ska jag käka lite innan jag sticker och dansar (yee första gången detta året).

ha dE bÄsT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0