"VÅR" Inspiration

Första gången jag kollade igenom H&M katalogen fastnade jag inte för något speciellt, men under resan till Småland så hann jag bläddra igenom den en hel del gånger och hittade då små favoriter.

Blev först ganska besviken på hur H&Ms vår kollektion såg ut, den påminner jättemycket om H&Ms sommarkollektion från 2007 (haha förra årets:P), men hittade ändå lite som jag gillade.

Här kommer ett litet kollage av inspiration och snygga kläder till våren 2008!

image1167

Ohh ska bli härligt när de blir vår i Sverige, då kan man skippa  jackan och bara trippa ut i klänning och leggings, tänk om, tänk om den värmen kunde komma snart!!

Jag ska nog satsa på ett par snygga brallor (tänkar inte på jeans nu) typ som bild 1, stod i H&M katalogen att en sådan modell kallades cigarettmodell??

Måste bara hitta någon modell som passar mig och se så jag inte ser för lång ut.


Vad kommer du sattsa på i vår?

Kommentarer
Postat av: Louise

Nja , tror tunikor som man kan matcha till piratbyxor och leggins..

2008-01-03 @ 21:04:10
URL: http://livetenligtlois.blogg.se
Postat av: Cassandra

Titta gärna in i min blogg :)

2008-01-03 @ 21:12:33
URL: http://cassandrasmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0