Varför älskar jag denna bilden?

image1175

Jag älskar verkligen denna bilden på MK och Ash, varför vet jag inte riktigt, jag menar det är ju inte den glammigaste bilden man har sett på dem, det finns ju hur många andra som helst.

Men jag tycker bara den är så skönt och kläderna (speciellt MKs, hon är väl den blonda? :P ) är så härliga och känns så coola men ändå så söta.

Det är ju löjligt om det är så här men....... för typ 3 år sedan (ja asså det var skit länge sedan) så var de sno stilen samt sno frisyren från MK och Ash från just denna bilden i en Julia tidning. Och jag kommer ihåg att jag gjorde frisyren fler gånger samt betraktade kläderna som var så lika. Plus att det var två tjejer som satt precis som dem och skulle likna de och det gjorde dem verkligen, haahahah sånt minne man har (ibland).

Heheh ja man vet ju aldrig det är kanske därför denna bild tilltalar mig så mycket!


Vad tycker ni om bilden?

Kommentarer
Postat av: Louise

Mk är brunetten och Ash den blonde :P

2008-01-07 @ 10:42:34
URL: http://livetenligtlois.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0