Brum brum

Ja nu kan ju gissa länge på vad jag var på för något igår kväll. Haha. Om man tar fram vildaste fantasin och anstränger sig en aning så kanske man skulle kunna råka gissaspeedway, haha rätt!
Jajemensan, jag, pappa och en kompis till oss var och såg speedway igår.
Pappa har aldrig varit på det och ville dit och jag hänkade på. Inte bland det roligaste jag gjort men helt okej och kul att se i verkligheten. Fy sjutton vad de körde fort. Inte min sport haha. Men ändå ball att se det och att få sitta mitt i solen och få inviga sin nya brilliz gjorde ju inget direkt.



Arenan


Shiho vad de körde


En körde till och med och ramlade, jag fångade ögonblicket. Då blev det omstart för han ramlade i första kurvan, så mycket lärde jag mig.



Drygt 2000 människor lookade


Jämt


Har du varit på speedway någon gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0