Gästbloggar:Matilda :)

Hej alla !

Jag är som ni kanske har förstått vid detta laget Paulinas kompis Matilda . Jag har vari hos Paulina i småland i ehh vad är de nu typ 6 dagar :) skitkul har det varit , vi har gjort allt möjligt . Allt ifrån att ragga på snickare , harkel .. ,åka åkring som alla måste prova det är nog det roligaste som finns . Palle (paulina kallas för det) sa "jag sätter 5 spänn på att du trillar i " Jag skulle precis sätta mig i åkringen ,och det är ju inte det lättaste precis att hoppa i från båten . Jag tänkte för mig själv ,jag ska fan inte trilla i . Men vad tror ni att jag gjorde ? Jag tillade baklänges =( . Palle stod bara och skrattade . Men tillslut gick det i alla fall . Palle är en sån som gör allt för sina kompisar och som man kan lita på . Hon finns alltid där oavsett vad . Hon ställer alltid upp om det är något . Hon är en sån person som alla älskar . Har känt henne sen förskolan typ 8 år , och vi är lika bra kompisar och älskar varandra lika myket som alltid . Hoppas det är ömsesidigt :D . Man har alltid kul med henne och vi kan skratta till vi inte får luft .  Men nu är det söndag och det är dags för  att åka hem igen till Malmö :( , och palle sticker till halland . Så vi träffas nog inte på ett tag .. Jag vill bara lägga till en sak till . Hennes blogg ä GRYM vet ni hur duktig hon är på kläder och sånt . När jag shoppar så tänker jag inte så mycket , jag köper det som sitter bra och är snyggt , men när man ser på era bloggar så är ju ni värsta experter på allt med färger och sånt . Därför är paulina en sån som kan hjälpa en med sånt . Hon kan ALLT enligt mig om kläder . Och hon lever verkligen sig in i sin blogg oh det är väl det som gör den så bra . Alla förtjänar en sån här bra kompis som Palle . Finns alltid för dig . Nu vet ni lite mer om skaparen bakom  Paulinasintressen.blogg.se :)

JAGÄLSKARDIG ! <3



/ Din Matilda , jag på bilden :)


Kommentarer
Postat av: johanna

vilken fin blogg du har

2008-07-10 @ 13:19:20
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0