Home

Hallå!

Kryss i taket vad seg denna datan är, jag har ju glömt att nämna att min lilla bärbara data har vi lämnat till någon som ska fixa den. Någon som vi känner dessutom :). Men ångest för imorgon åker vi till Småland igen och förmodligen kommer ingen data med oss då :(. Lär nog dröja några dagar innan jag har den igen, buhuuu...men sen är den ju virusfri och fin igen :)

Är som ni kanske förstår ( kan rubriken bli tydligare? ) hemma nu, ojojoj vad härligt det var i Båstad .Vi har ju bott nu i Halland i min mormors hus och fixat och röjt där en hel del. Men i onsdags och idag drog vi in til Båstad, det är ju Båstadveckan där nu, eller Tennisveckan som den även kallas. Attans tur med vädret solen sken helt underbart där. Fullt med folk, alla åldrar. Massor som körde runt i värsting bilar samt lyxbåtar. Nöje att bara sitta och glo på folk kan jag säga. Vimlade dessutom av tjejer i 15-20 års ålder som sprang runt där i riiiiktigt snygga kläder, fröjd för ögat.
Goodiebags från Klick! fick jag til slut med mig hem, 20 spänn kostade den men där låg grejer i den för säker 200-300kr. Där stod även folk från andra företag och delade ut massvis med gratisgrejer. Tumme upp!
Vad sägs om en stor våffla klockan ett på dan vid ett cafebord med solen strålandes högst upp på himlen? Inget nej tack där hoppas jag för det var riktigt mysigt.

Förutom detta
så har jag ätit riktigt goda choklad praliner från chocolaterian, slängt ungefär 3 ton mög på soptippen, plockat 8 L jordgubbar ( plus en liter som kanske möjligtvis råkade hamna i magen) och lagt väldans många gånger " Idioten " ( ett kortspel med sig själv). Kanonkul vettdu!
Nä men jag har faktiskt hittat på massa annat skojigt också som kommer dyka fram här på bloggen. Bland annat så har jag förberett mig för att jag ska flytta hem ifrån som nog blir av om si sådär 6 år. Det gäller ju att vara ute i tid.

Som jag nämde innan så är min data SEG, segast i Skåne påstår jag nog också :P Det går inte ens att tanka in bilderna från min kamera :(
Jag som vill visa er, ajaj, när tekniken brister finns det inte så mycket att göra. Jag ska be en bön och slå på den lite grann så kanske det funkar, vem vet?

Kanske blir lite si sådär nu med bloggningen men ni får stå ut, jag gör allt för att uppdatera och visa er så snabbt som möjligt, det är ju det jag vill. Och ni med väl?


hA De bäsT!


Kommentarer
Postat av: Matilda

KRYSS I TAKET ? :P

2008-07-11 @ 20:23:27
Postat av: Elin

hej!

kan du inte fota och lägga upp goodiebagen? :P för oss som inte fick nån alltså :P

2008-07-16 @ 21:04:45
URL: http://hemmahoselin.blogg.se/shop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0