Kysspuss

Morgon på er söton!

Ligger än så länge kvar i min säng med datan, passar på att blogga när mina polare sover och jag är vaken, timing.
Men knappljudet på datan gör nog så de snart vaknar.
Antar att det är lika underbart väder idag också för jag tycker de luktar sol.
Gårkvällen slutade med en monopolrunda som aldrig fick sitt  slut och tusen skratt åt gamla bilder/videos när vi var små. Kommer mest ligga vid piren idag och sola och bada. Sjön har vi ju drygt 20m från huset. Najs. Båten ska vi nog också ro ut med till en liten ö mitt ute på sjön med picknick med oss. :)

Vad ska ni hitta på idag?

hA DE BäsT!

Ps. Sorry att det blir lite blek med bloggningen nu men jag hittar på så massor med kompisarna på dagen, bättra mig.


Kommentarer
Postat av: Louise

jag vet faktiskt inte , den är köpt i köpenhamn.

2008-07-26 @ 11:50:06
URL: http://livetenligtlois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0