Start at something new

Vilken underbar dag det var igår, tjohej. IVindstilla, ca 27 grader och solen som grillade. Nu känns det som om sommaren precis har börjat och jag ska inte tänka på att vi bara har ca 4 veckor sommarlov kvar. De bästa av allt är att det är lika fucking underbart väder idag :) Tiopoängare, nu kan Spanien m.m. slänga sig i väggen ( sorry Matte ).

Som pricken över i:et idag så kommer två stycken kompisar upp till mig i sommarstuga idag, så jädrans skojigt.
De stannar till måndag och håll i hatten vad kul vi ska ha.

Här kommer klädseln för igår, berättar vad jag var på för något skojigt i nästa inlägg.


AMATÖRMAMMA, ignorera skuggan:P Mitt face var ju inte heller de vackraste

Shorts Gina Tricot
Linne Indiska
Väska Gina Tricot
Armband gåva
Örhängen I.me.my
Snörade på mig mina converse

hA DE bäST!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jättefint :)

2008-07-24 @ 12:11:14
URL: http://cassandrasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0