Summer of 08

Tjohej!

Sjön. Letat badsko på botten, fått sin handduk islängd samt blivit ner puttad. Sjön suger. Helt underbart. 
Bedövade flugor omringar oss här i uterummet i värmen.

Riktig sommar är här, börjar få lite färg dessutom (Y) :)

Min kompis ( matilda som är här med mig i stugan ) har fått span på en snickarkille i 17 år ålder huset bredvid. Haha hon springer omkring här och letar upp vinklar för att spana in han från olika håll. Gulligt. Ja, han är faktiskt ganska söt.
Trevligt trevligt.


Barfota, sminklös i en gammal kjol, glider jag runt här på gräsmattan.

Klänning ( egentligen kjol ) jättegammal köpt på indiska.
Wayfarers Gina Tricot
Bikini Lindex
Thats it!

Surfingbrädor i bakgrunden som vi paddlar ut på och välter i varandra ifrån.

ni äR bäST! hA de bäST! JaG haR de bäST!


Kommentarer
Postat av: olivia

SNYGGT! :)

2008-07-07 @ 22:11:28
URL: http://fixyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0