That's the reason


En fiskekväll i juli

Halloj!

Sorry att det inte blev någon uppdatering igår men datorn lämnade jag till mina kära fasters man som har räddat livet på dator. Igår fixade han även så att jag kan bränna skivor, hjälp vad många bilder jag har att bränna ner. Ordnade så att jag kan se DVD filmer i datan, funkade inte innan men nu it funkar. Slutligen fixade han Photoshop! " Glädjeskutt ". Så det var verkligen värt att vara utan datorn igår.

Geting
som har simmat runt i min äpplejuice och tre knäckebröd med smältsmör ( solen ) ner i magen har min morgon än så länge bestått av. Bättre lär det väl bli. 

Vi har tankar på att sticka till Bohuslän, eller jag det är bestämt, bara om vi sticker imorgon eller på fredag som vi funderar över. Laptopen hänger såklart med på ett hörn men vet dessvärre inte hur det blir med internet :(

Hoppas ni har det bra i värmen, eller regnar det hos någon?

hA DE bäsT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0