Utmaning



Jag har blivit utmanad av Amanda.

Regler:
-Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågor
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
- Umgås med stora söta släkten
- Bada en hund ( förmodligen om vi inte regnar bort )
- Käka ännu mer tårta ( puh höll nästa på att dö efter smakprov på dessa 3 igår)
- Fixa en grej med min morbrors mobil
- Förhoppningsvis käka pannkisar :)

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Hum, jadu, jag satt kanske och käkade ketchup framför Björnes Magasin, thihi. Kanske inte samtidigt men jag älskade båda sakerna :)

Ställen du bott på?
Malmö och i vår sommarstuga i Småland på sommaren och lite hit och dit under året.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Rest bort med en gång till värmen 
- Bjudit min vänner och familj på något riktigt lyxigt
- Sparat pengar inför mitt kommande liv
- Badat i pengarna i min nyinköpta jacuzzi
- Shoppat tills jag droppat

Personer jag utmanar:
Johanna, Peaches, Cassandra, Dolly, Ida och Karolin

hA de bäsT!

Kommentarer
Postat av: Peaches

Svar: Vad roligt :) Jag gör det när jag kommer hem sen, har lite bråttom nu :)

2008-07-20 @ 11:36:38
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Svar: Kul att du utmanade mig, men har redan gjort utmaningen för ett tag sen :)

2008-07-20 @ 23:37:17
URL: http://cassandrasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0