Congratulation

Önskade verkligen att alla skulle kunna vinna men tyvärr går inte det så en vinnare fick det bli och den lyckliga är..trumvirvel...Sanna.

Stort grattis
till dig, jag kommer skicka väskan på posten till dig.

Tack för alla komplimanger och tips för att förbättra bloggen/designen.
Som ni kanske ser är jag redan på G men att ändra texten.
Är det bättre med svart vanligt än annan brun samma färg som rubriken?

Internet fungerar ganska bra men det tar så in i attans lång tid att ladda upp bilder, förstår inte varför har ju massor jag vill dela med mig av.

Kommentarer
Postat av: emina Jakupovic

det är bättre nu när du har det svart :) Blev lite ledsen att jag inte van. men finns inget att göra åt! Hoppas den lyckliga vinnaren är nöjd med sitt pris! :)

kram!

2008-06-21 @ 22:37:57
URL: http://eminajakupovic.blogg.se/
Postat av: Maggan

NEEEEEEJ, varför tog du bort den vackra,ljuva och fina bilden på dig????????? Den var ju underbar och kändes så personlig!!!!!!Nu gör startsidan inte minsta intryck på mig....Ta, tillbaks dig själv igen, snälla!!!!!

Du kan väl testa med ett annat typsnitt. t.ex comic sans har mjuka och följsamma bokstäver.



Kram från oss alla i Östervik som ska gå på Cirkus Brazil Jack i eftermiddag.

2008-06-22 @ 13:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0