Det nyaste


Hur smart är detta på en skala? Innan kunde man köpa typ en näve med örhängen ploppar för kanske 8-10 spänn.
Nu har de lagt in örhängen ploppar i små inplastade förpackningar där det ligger 6 st små örhängen ploppar i och som kostar 15kr. Så ONÖDIGT enligt mig. Varför göra det så komplicerat.

Jag kommer bli rånad på massor av sådan ploppar eftersom jag har örhängesjudomen, läkarna säger att det inte finns någon medicin. Haha nä sjukdom är det ju inte men jag har värsta ovanan, sitter och pillar på örähänget hela tiden. Händer då att jag tappar ploppen, händer allt för ofta :P

Smart ide enligt dig?


Kommentarer
Postat av: emma L

Man behöver ju förvisso bara två pluppar egentligen, sen kan man flytta emellan sina örhängen. De örhängen som ligger i skålen behöver ju så att säga inte sina pluppar.

2008-06-26 @ 15:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0