Favorit i repris



Tjohej!

Snart midnatt och kom precis hem från konfirmationen som jag nämnde innan. Skojigt, god mat och jordgubbsfrossa. Fick även en liten försmak av hur det kommer gå till när jag ska konfirmera mig nästa år. Hahah riktigt mycket stålar.
Körde skolavslutningsoutfiten, den där klänningen alltså, puss på dig.


Klänning Zara
Leggings Gina Tricot
Skor Shoe on
Armband glitter
Väska Gina Tricot
Örhänge blommor i.me.my
MIN SVARTA KJOL/RUMPDÖLJARE ÄR BORTA, PANIK! Hoppas jag glömde den i stugan. Så fick köra på annat kort linne under.

Natti sov!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tjo!

Jag brukar inte använda Photoshop.

Jag redigerar bilderna lite, men bara att lägga på en lite rödare ton på bilderna, inget extremt ;)

Puss

2008-06-29 @ 00:22:28
URL: http://lisaplace.devote.se
Postat av: Cassandra

Fin outfit =)

2008-06-29 @ 00:28:23
URL: http://cassandrasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0