Hål & maskor


249kr 149kr



298kr

Det var ett nytt uttryck jag precis lärde mig, H&M = hål & maskor, har du hört det förut? Haha ganska fyndigt men stämmer ju inte alltid.
I ett provrum på H&M är det lätt att man bli lite kär i de här plaggen. Sommarmåstet och rea fyndet, borde smaschat till men nä, så blev det inte. Någon liten smurf i mitt huvud säger att jag ska hitta mina perfekt shorts på second hand, levis, ljusa, lite längre, pösiga och en där perfekta passformen. Tror ni jag lyckas?

Kommentarer
Postat av: JB

Vilken snygg tröja!!!!!!!

2008-06-27 @ 12:23:33
Postat av: rebecka

jag kan köpa tio levi´s shorts till dig i USA för samma pris i sverige :) vilken storlek?? :D jag plockade jordgubbar där på möllevägen där du plockar :D förresten. hur får du ett hjärta där nere där det står skicka din kommentar? skriver du in koden för den?

2008-06-27 @ 16:50:42
URL: http://beckasbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0