HAR SAKNAT ER!

Hej sötnozar!

Oh det har varit väldigt tomt utan er och bloggandet. Jag har haft fullt upp men haft superkul och lärt mig massor.
Northwestsummmercamp ( jag tror de skriver allt i ett ord ) hette lägret och var i Ängelholm. Ett kanonläger som jag verklign rekommenderar stort till alla som spelar baskt. Jag har tränat till tusen ( 4,5 timmer om dagen ) ätit som en kossa och skrattat som en galning. Har haft det riktigt kul helt enkelt.
Träningsvärk, skavsår och omringad av illaluktande kläder, det är väl så det ska vara på ett basketläger.

Förutom att mötas av att min data har fått 137 virus så blev jag så glad när jag äntligen kom in här på bloggen. Ni söta har ju kommenterat så mycket, tack för alla ord och sist men inte minst så har jag vunnit en outfit tävlingShopaholicmammans blogg, ganska rejäl också om jag förstod det hela rätt. Man blir så ju glad ♥

P.g.a mina 137 virus är min data väldigt seg, surt som filmjölk men det fungerar ju åtminstånde. Bättre än inget.

Just det, midsommar är det idag, sommarlov också. Känns inte riktigt som det eftersom jag har gått upp runt halv sju tiden varje morgon nu i ca fem dagars tid plus varit trött och kämpat. Men det är det ju faktiskt.

Glad midsommar på er de bästa!

ha DE bäST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0