Jag dras till...


199kr/st Ellos

Jag försöker verkligen inta mig själv att jag inte får beställa dessa klänningar, men jag vill ju så gärna.
Jag tror dessutom att jag kan få hem båda för 250kr inkl. frakt med hjälp av rabattkoden 175872.
Porslinsklänningen kan jag också få hem redan den 20 juni ( har varit längre leverans innan ) i storlek 34 samt den andra i 36. Min fingrar dras till att kicka hem dessa även fast jag redan äger 3 blommiga klänningar. Hjälp.
Men jag kommer nog ändå inte få beställa dem för päronen mina. Men ack, jag är i kär i dem!

Vad tycker du om dem?
Vilken tycker du är snyggast?

Kommentarer
Postat av: leia

dom är jättefina båda två....tycker såklart att du ska försöka klicka hem dem om du har möjlighet:)

är de från ellos eller är jag ute och cyklar väldigt långt bort nu?!:)



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0