Köpa eller inte köpa?

Den här sötnosen hängde på en galge så fint inne på MQ,rean dessutom. 399kr 199kr kostar den.
De hade faktiskt väldigt mycket rea, på typ halva sortimentet, fråga mig inte varför.

Vad tycker ni, ska jag köpa den? Hann inte prova den ordenligt ( bara utan på min klänning ) eftersom där var dö lång kö och vi hade bråttom. Men den lär nog passa av det jag såg. Men egentligen behöver jag inte kläder, skolan är slut och nu i sommar är vi mest i Småland i vår sommarstuga och då lullar man bara runt i bikini och strandkläder. Men ack vad söt den är, lite annorlunda också och inte något som typ alla andra går runt i.

Help me. Köpa eller inte köpa?



Kommentarer
Postat av: C

Lätt ett köp på den ! (:

2008-06-12 @ 12:00:01
URL: http://vinternoll7.blogg.se/
Postat av: Anonym

KÖP KÖP KÖP





jag har den och den är supoerfin på.



och så var den med i Sofi's mode också



kram :)



ps. glöm inte meddela om du köper den eller inte (:

2008-06-13 @ 16:51:18
Postat av: emina Jakupovic

köp om du tänker använda den, :)

2008-06-19 @ 05:42:22
URL: http://eminajakupovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0