Kopior


Nya ting till öronen. Har ett par liknande som jag älskar, nästan exakt likadana fast bara som ploppar, ej hängande.
 De är favoriterna så misstänker att dessa också kommer tillhöra den kategorin.
Mina gamla
 har fått vara med om allt möjligt, jag har ungefär blivit av med dem drygt 27 gånger, trampat på dem och böjt själva den grjen man stoppar in i örat samt råkat peta av pärlan på ena örhänget, ändå älskar jag dem.

Nya fina hängande blommor, perfekt. Det där med 50% tillhör också kategorin favoriter.
30 pix på Glitter.

Vad tycks?

Nu ska jag och mammsen till den där second hand affären, två stycken kanske det också råkar bli. Hon är så långsam så att jag han med ett inlägg till.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Åh, vad du och din asa snygga morsa har det mysigt nu....är så avis... önskar jag också varit där.....här går en annan och fixar och städar och röjer...fast solen skiner...så jag ska inte klaga...Vad har du för internet i stugan? Samma som förut eller?

2008-06-25 @ 15:14:05
URL: http://www.nogg.se/magganpuh
Postat av: Hanne

Veldig fine:)

2008-06-25 @ 20:44:39
URL: http://hannemylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0