Massa G

Min kompis är allt bra dum ibland. Hon skulle sitta i en sådan här massagestol och börjar genast lägga i massa pengar. 1kr, 2kr, 3kr o.s.v. Varför funkar det inte undrade hon efter typ 10kr?
Så börjar tjejerna bredvid förklara att det kostade 20kr. Min kompis pregar in någon enkrona till så att det blir 20kr men inget händer. Då ser hon att man bara kan lägga i 5:or och 10:or. Vilekn tabbe. Men hon skulle ha sin massag så sprang och växlade med folket på stan och efter några mycket och men så fick hon sin 8 min massage för runt 40 spänn, haha. Även jag fick prova lite thihi.


Ajaj mmm, en mix mellan skönt och ont.


En liten söt sak fick följa med hem, en liten en, visar snart.

Kommentarer
Postat av: Anna

jaså är det matilda som har varit i farten igen :P

Puss

2008-06-12 @ 13:41:08
URL: http://withanna.devote.se
Postat av: emina Jakupovic

Älskar ditt armband :P

2008-06-19 @ 05:44:22
URL: http://eminajakupovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0