My day



Hallå!

Hjälp vad jag är slö, vaknade klockan 11, käkade frukot och har sedan bara legat i sängen med datan. Fixar med designen, jag veeet att jag är söligt.

Ska umgås med en kompis sen som jag nu inte har träffat på drygt 2 veckor, ska försöka ta på mig något vettigigt också av den 1/3 jag har kvar här i Malmö av min garderob. Resten har jag råkat packa ner till stugan.

Extra roligt,
är ju också att min data dampar så att det inte går att ladda upp bilder, NOT!
Jasså, nu vill du funka data.

Shiho " vågen ", solen tittar fram lite grann bakom trädgrenarna, då saknas bara de 28 graderna.

Kram o puss. Paulina

Kommentarer
Postat av: IdaBjörck

jättefin bild :)

2008-06-29 @ 15:03:55
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0