Hightecha Palle


Tagen av mig + photoshop

Idag är nog inte min tekniska dag. Designen på bloggen har helt pajat sig tackvare min virusdata ( ska fixa det fortast möjligt ). Sedan kan jag inte ladda upp en film på youtube. Tänkte lägga upp den där och sedan in på bloggen men det funkar inte.

Det är en film som jag spelat in på min digital kamera och har formatet avi.
Funkar inte det formatet eller varför funkar det inte?

Vet ni någon annan sajt som är bra att ladda upp filmer på?

Tar tacksamt emot alla svar,
funkar det dyker det upp en liten spännande video här på bloggen där jag.....det ni, det får ni se.

Nu är det dumburken med springade killar från Spanien och Italien som jag ska titta på. Vem vet, kanske lite hallon dyker upp mellan fingrarna på mig också.

Puss på er alla!
Svarar på era kommentarer senare <3

Kommentarer
Postat av: Hanne

Vakker rose:)

2008-06-23 @ 14:28:54
URL: http://hannemylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0