Här var jag igår/idag

Det kan framgå att gårdagen var en väldigt annorlunda men sjukt rolig dag. Vi hade fixat en överraskningsfest för Ellinor ( en tjej i min klass/lag ) för att hon fyllde år. Shiho vad kul det var och så överraskad hon blev.
Lyckat och lyckligt!


Tältning i trädgården, haha vissa hann inte ens somna förr än det var morgon.



Studselehopp väntan på att klockan skulle ticka.



På väg mot kidnappningen.


Här är den lilla födelsedagsgrisen som inte anade något alls.



Vi hade fixat skylt ( grattis geeten, fråga mig inte varför vi kallar henne geet, vet faktiskt inte, det bara blev så) samt stod där och väntade på henne.


Surprise och sång och hjälp vad glad hon blev, många glädjetårar blev det dessutom.



Käääkk, mobba inte mina stora ketchupklumpar. Smarrigt!


Fotografen ( jag ) kom ju inte med på så många bilder så man tager vad man haver även fast bilden inte blev den vackraste precis.



En het Louise efter att haft vattenkrig.



Varför är det så kul att fota fötterna? Thihi så är det bara.

Kom hem hel och fin för 1 timme sedan, slapp till och med gå de 3 km hem med 2 väskor som jag ett tag var inställd på. Vilken MVG dag detta blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0