Vems rishög är detta?


Slickepinnen styr mitt liv, haha. NOT!

Ja du, vems cykel kan det vara? Synd att den tillhör mig. Men det låtas jag inte om. Ingen drömcykel om man säger så men trampar man på den så kommer man i alla fall framåt.
Underbarare
hade ju varit en gammal cykel med högt styre och bred sadel som jag målar om i rosa och ritar blommor på. Då snackar man drömcykel. Kanske borde spana efter en sådan på blocket och sedan makea upp den.

Duktig
tyckte jag i alla fall att jag var som cyklade ändå hemma från mig till min kompis, jag kan säga att jag bor lite off. Sträcka på ca 2-4 km.

Hur ser din cykel ut?

Kommentarer
Postat av: sara

gammla cyklar är oftast snyggare&skönare tycker jag,min cykel är skogsgrön och är min pappas farmors gammla,riktigt gammal och riktigt skön alltså :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0