www.shoppasmartast.com



Vill bara tipsa dig om en riktigt bra hemsida.
http://www.shoppasmartast.com/ (en del av dubli) det är de nyaste.
 
Min bror
är väldigt delaktigt i detta och säger att det kommer bli större än både Tradera och Ebay och jag tror verkligen på det.

Sidan kan erbjuda väldigt mycket bl.a.

Smartwin - En omvänd auktion, här är det lägsta unika budet som vinner! Min bror har själv bland annat köpt:
- JVC´s senaste hemmabiosystem för 6.20 Euro (Värt 700 Euro)
- Ipod Touch 16gb för 4.80 Euro (Värd 370 Euro)


♥ Marknadsplatsen - En "vanlig" auktion. Här kan du köpa/sälja nya eller begangnade prylar! Allt från cd-skivor till bilar. Du betalar endast för din annons om du får din vara såld, vilket är helt unikt!

Gå in och registrera dig på en gång, så bjuder han på 3st gratisbud på Smartwin:en! (givetvis är det helt kostnadsfritt)


Du registrerar dig här. Jag har även en banner här till vänster på min blogg där du kan klicka för att komma till hemsidan.

Registrera dig nu!


Kommentarer
Postat av: Johan

Wow! www.shoppasmartast.com är ju grymm! Det var en kille som fick köpa en I-phone för 1.30 Euro här om dagen!

2008-06-07 @ 10:23:28
Postat av: Lia

Lite jobbigt när de inte finns på svenska :S

2008-06-10 @ 18:56:27
Postat av: Lia

Hej! Jag hitta värsta söta skorna, men jag begriper ju inte de är ju på spanska i auktionen :P

2008-06-10 @ 19:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0