Bilder från dansuppvisningen

Här kommer några bilder från min dansuppvisning men ja asså bilderna blev ju inte de bästa, svårt med ljus, rörelser och avståd m.m.......men ni ser ju lite grann.


image1465

Kan ni gissa vem som är jag? ( tips kolla inlägget under så ser du vilken färg jag hade på linnet).


image1466

Mörk jag vet...


image1472

Andra dansen, here I am...


image1469

Jag längst bort i rött


image1470

In action


Hahah ja de var de världsbästa bilderna, NOT!

Vad tycker du?

Dansar du?

Kommentarer
Postat av: anjelica

Var dansar du? Och vad? Är själv dansare, så det är skojj att veta=)

2008-03-10 @ 17:24:10
URL: http://anjelicab.blogg.se
Postat av: XdanneX

Det ser hur kul ut som helst. :) Dans är livet! ^^

Vad är det för sorts dans du håller på med ?

Modern dans?



Klart man dansar! :D

Allt från Lindy, bugg, salsa till Fox! ;)

2011-11-16 @ 13:54:16
URL: http://xdannex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0