En Paulina inne på H&M

Var inne på H&M en sväng och hittade lite plagg som jag verkligen fastnade för som jag inte sett förr och som inte finns på nätsidan ( tror jag, jo linnet finns) , fottade såklart och visar er de nu.......


image1495
image1496

Blommig supersöt blus 249kr.


image1497

Väldigt söt blårandig kjol 198:-, påminner lite om de här shortsen


image1498

Okej, jaaa jag är galen i blommor..:D 149:-


image1500

Detta linnet finns i webbshopen men det var så sjukt mycket snyggare i verkligheten ( mycket snyggare än på denna bild) att jag var tvungen att fotta de. Det var ganska avslappnat och coolt, ska nog snart bli mitt för 79,50kr....:D


image1499

Rosettkofta, såg ut som en babykofta när man höll i den men blev större när man hängde upp den,249:- tror jag ( eller 299:-)


Vad tycker du? Något du skulle vilja ha i garderoben eller kanske redan har?

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

snygga ting!

2008-03-14 @ 17:04:07
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0