En vårdikt av en icke poet Paulina.

VARNING!! Här kommer en katt hatt natt satt dik, alltså en dikt med superlätta rim av en icke poet mig!

Solen strålar och himlen är blå, jag är sjuk och inomhus som

Vill bara springa ut i värmen, nu kan man ju gå ut och skippa tröjärmen

Varför vara sjuk nu, tur för dig att de inte är du (hahah sååå dåligt katt hatt natt satt)

Härligt om våren kan komma hit, då vi mot sommaren går en bit

Snart kan man nog börja med kjol och klänning, kanske jag först som sydlänning ( okej kanske inte riktigt än)

Måste ut fast huvet värker, skitsamma jag låtsas jag inte märker.

Hoppas nu våren är här för att stanna, annars blir jag sur och helt förbannad.


poet ska jag inte bli!! Jag bara började skriva och helt plötsligt så fick jag för mig att de skulle rimma. Haha mobbas inte för min lilla katt hatt natt ( superlätta rim ) dikt.

hA de BäsT!


Har du de så som min lilla vårdikt beskriver?


Update: Jag skojar inte men för mindre än 15 min sedan sken solen och det var jättefin väder, nu SNÖAR de. Hallå, hur??:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0