Från topp till tå: Klänning/tunikor

Klänningar älskar jag, de funkar alltid till (nästan) alla tillfällen.

I vår blir de nog mycket t-shirts klänningar för min del men även någon söt blommig ska jag försöka få tag på. Bara inte den blir tantig utan den ska var söt.

Jag har min mammas som jag älskar, den klänningen hade hon på sig när hon väntade mig och nu använder jag den, snacka om återanvändning. Se den här. (är snyggare i verkligheten).

Sen finns/fanns de några jättesöta på Forever21 men de verkar som de har tagit bort de från webbshopen nu, men se de här på min blogg.

Långa klänningar är ju något som har blivit populärt men jag kommer inte satsa på de för jag passar inte i de, kommer bara se ännu längre ut i de. Väldigt svårt att passa i en sådan tycker jag, vissa gör, vissa inte jag tillhör inte gruppen.


image1422Zooma


H&M har de mesta, även blommiga klänningar, den här t.e.x för 298kr

Sen gillar jag ju denna tunikan från La redoute, 189kr.

Sen längre fram när de nästan är sommar och när men har fått lite färg så skulle de vara snyggt men en lite tightare modell och  axelbandslös( heter de så?), typ som den här tjejens.


Vad kommer du köra på för klänningar i vår?

Vad tycker du om mina favoriter ( bilder/länkar ) ?


Kommentarer
Postat av: Maja

superfina, gillar denfrån H&M mest.

svar: jo de är sant, jag är en gurka ;)

2008-03-04 @ 16:45:07
URL: http://majabajja.blogg.se
Postat av: Mandiz

Vilken fin blogg!

2008-03-04 @ 17:05:26
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: ghgfhgdh

blir så trött på att INGA av alla dess "modebrudar" inte kan skriva!!!! Ni särskriver så man mår illa!!

2008-03-04 @ 22:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0