Grattis bloggen!

Hejsan alla underbara läsare!

Idag fyller bloggen 1 år!! Men man kan väl inte riktigt säga att jag har bloggat ordentligt i 1år, utan de kom nog inte förr än några månader. Kul är de i alla fall, kan inte fatta att Kenza är störst i Sverige och bara har bloggat i 1 år och 2 månader. Menmen.....Jag älskar i alla fall att blogga och tänker fortsätta med lika mycket om inte mer:D

Idag är de underbart vår väder och jag ska ut och springa med laget, kanon, ska bli riktigt kul.

Puss på er!

Ni Är BäsT hA de bäST!


Några härliga bilder ur arkivet.......enjoy!

Klicka för att stänga bilden205844-302205844-168205844-167205844-427


Hur länge har du bloggat om du har blogg?


Vad tycker du om min blogg? Ge gärna tips till förbättring!

Kommentarer
Postat av: ellen

hm, jag har bloggat på tre olika bloggar i cirkus 1,5 år :)

2008-03-08 @ 16:08:30
URL: http://rekis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0