Jag är Danny Saucedo?


Bild: Tagen av mig när jag träffade snyggingen själv


Gjorde en hemsida för ett tag ca 1 år ( typ känns som de i alla fall) sedan om Danny och nu är de massa som har kommenterat typ: " Hej Danny, hur är läget med dig? Ville bara säga att du är grymt bra och supersnygg ". Men de dem inte har fattat är att det är ett fan som har sidan och inte Danny, så skitmånga tror att det är jag som är Danny fast de står Jag älskar dig Danny på förstasidan. Lite småkul faktist.

Ikväll dansar snyggingen och jag är väldigt förväntansfull och de ska bli kul att se!

Ska du se Let's dance ikväll?


Kommentarer
Postat av: Louise

tack XD ,

2008-03-07 @ 19:06:06
URL: http://livetenligtlois.blogg.se
Postat av: lisa

haha, dett avar riktigt rolgt :'D klart jag sak se let's dance :)

2008-03-07 @ 20:00:36
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Maria

Åhhhhhh jag älskar han. Han dansar aaasbra och är sååå snygg.

2008-04-02 @ 14:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0