Normal skor för storfotade

image1514

Tygsko
r är väldigt fint och blir nog nästa investering i skoväg.
Det är speciellt fyra saker som jag gillar extra mycket med dessa skor.....

♥ Finns i min storlek 43 ( och era såklart)
♥ Passar till så mycket
♥ Man ser ingen skillnad om det är tjej/kill skor
♥ Finns på Stadium för billig peng så man slipper lägga runt 1000-lappen på ett par tygskor

Äntligen några normalskor som även jag min storfotade kan ha.

Allihop kommer från stadium, klicka på länkarna nedan för att komma till skorna.

Converse vit eller svart 599kr

LE COQ 399kr

Lacoste vit eller svart 599kr

RACE MARINE vit, svart, gul eller röd 199kr

Alla skorna finns i 42 och 43, förutom RACE MARINE i röd och gul, de finns bara i 42 ( ej 43). Men de svarta och vita finns även i 43.

Några av de här tygskorna skulle jag verkligen vilja ha. Äntligen några skor som pass mig som har så stora fötter!!


Vad tycker du om de?
Någon du skulle vilja ha?


Kommentarer
Postat av: Cassandra

svar: tack :)

Nej vi har ingen American Apparel affär där jag bor, så det var perfekt med liknade på Gina tricot.

Hoppas du får en bra dag!

2008-03-16 @ 11:10:04
URL: http://cassandrasmode.blogg.se
Postat av: sophie

hejsan =) jag hade ett par svarta, tyvärr så gick dom sönder, vilket min kompis också gjorde, tror inte det är sådan jätte bra kvalite på dom :/ men det finns också tygskor på DINSKO som är billiga men mycket bättre kvalite :) kram sophie

2008-03-16 @ 21:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0