Recension: Be delicious

image1454

Dags för en nya recension och denna gången är de en parfym, närmare bestämt Be delicious

Tänkte vara lite piffig och lägga mitt gröna äpple halsband brevid eftersom också parfym är kallade Green apple.

Namn: Be delicious från DKNY
Pris: Jag köpte min på taxfree för 250kr ( 50ml) annars runt 300-350 300-450kr (tack för kommentaren a)
Dotf: Fräscht, lyxigt och väldigt gott såklart. Älskar doften.
Hållbarhet: Håller inte riktigt hela dagen men de beror helt på hur mycket man tar (jag ska nog börja ta mer, brukar bara ta två sprut)
Testperson: Jag själv
Övrigt: Doften är kanon och flaskan väldigt snygg, hade bara önskat att den satt kvar lite längre ( kan bero på att jag ta för lite )
Storlek: 50 ml har jag och den kommer vara länge.

Betyg: ♥♥♥♥♥ ( 4 av 5)

Har du De delicious, vad tycker du om den i så fall?

Vad vill ni att jag ska recensera?


Kommentarer
Postat av: a

på parfym.se kostar den 389 kr och det står att den kostar 435 på andra ställen :b

2008-03-08 @ 19:31:44
Postat av: lisa

Har en sån fast röd :)

2008-03-08 @ 23:59:56
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Louiseee

Jag har en sån oxå.. fast jag har en sån över stor flaska , mohaha

2008-03-09 @ 09:56:21
URL: http://livetenligtlois.blogg
Postat av: Anonym

jag har oxå denna parfym, och jag kan hålla med dig om att den inte håller hela dagen ut. men annars tkr jag att det är en parfym värd att köpa. väldigt smaskig doft!

2008-03-09 @ 10:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0