A trip to Växjö

Tjosvejs!

Nu har jag seglat förbi malmö och har språrat fram till Vaxjö till vår sommarstuga.
16 min hemma i huset i Malmö, slänga ner allt man tyckas behöva i en väska, packa ihopa datan och ta några bilder var de jag hann göra innan tåget skulle rulla iväg. Hann inte så mycket som nudda någon tangent på datan ( hann inte blogga ).Men tåget var försenat så vi hade gått om tid på oss, klart man plockar upp kameran då, wips så gick tiden snabbt och tåget kom.


På 16 min fylldes dessa


Massor  ut av gummor, gubbar, flickor, pojkar, män och kvinnor


Swish, så var de puts väck


Thihi



Wayfarers som pryder mitt huvud<3


Mina småfossingar, små och små hahah 43:or...



Me och vår packning väntan på tåget


Tågmat, scones och muffins, tur var de annars hade jag kanske tuppat av, var riktgt hungrig.

Två timmar tog de, men det gick ruskigt fort tyckte jag.
Brukar du åka tåg?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Snygga brillor! Varifrån är de? Jag har likadana från Gina Tricot. :P

2008-05-25 @ 18:12:36
URL: http://alprosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0