Göteborgs bilder

Bjuder på lite bilder från min aproliga resa i Göteborg med laget, så ser ni lite grann vad jag har pysslat med.

image1838
Kärlek

image1839
Du din stora väska hängde med i stort sett överallt jag gick....

image1840
Mitt lilla revir

image1841
Spårvagn har vi nog åkt ca 846,5 gånger

image1842
Klarar jag gränsen?

image1843
Kööööööö......fast bara typ 30 min

image1844
Flumride


(bild från google)
Jag har kommit över en stor del av min karusell skräck, laget tvingade med mig i både Balder och Kanonen! Skitball!

image1845
Söt va? Typ storlek 28

image1846
En aning större typ 58 tror jag de var

image1847
Basketballshop, köpte ett par basketshorts och ett par luktkulor till mina hjälp-ta-mig-här-ifrån-annars-dör-jag-illaluktande skor.

image1848
Jag som skjuter straffkast....

image1849
Jag i luften!! Tror ni den går i?

image1850
Där är den där väskan igen....No I don't smoke....of course

image1851
Vi hade precis vunnit våran kvartsfinal och var nu i semi då blir man såhär glad!!

image1852
Vet inte vad jag håller på med på bilden men tänkte bara visa min outfit när solen strålade och fötterna fick vila i öppna skor......och den där väskan som förföljer mig är också med.

image1853
HAHAH RÖRA!! Vårt rum ( klassrum )  var typ kaos, men faktiskt inte mitt fel

image1854
Skolan vi bodde på...

image1855
Väntan på att spårvagnen skulle komma, väntan på att spela final.....

image1856
Efter 4 dagars jobbande och slit vann vi tillslut våran B final! Pokalen skymtas längst ner på bilden.....
De där med B final är för klyddigt att förklara men A är bättre men vi är ändå sjukt nöjda.
Älskar er så enormt tjejer!

Det har varit så sjukt kul och längtar redan till nästa år, nu är de Assmåsa som väntar, på min födelsedag:P



Kommentarer
Postat av: natali

så du var också på basketfestivalen? Jag med! Grattis för B-guldet!

2008-05-05 @ 16:04:30
URL: http://natali.blogg.se
Postat av: M a t h i l d a

Liseberg

2008-05-05 @ 19:11:48
URL: http://mathildaaas.blogg.se
Postat av: Amanda

Gud vad kul ni verkar ha haft! Vi var oxå på liseberg, fast på klassresa. och då fick ett par kompisar oxå tvinga upp mig på kanonen- och jag ångrar verkligen inte att jag åkte! sjukt kul var det :)

kramar amanda

2008-05-12 @ 19:47:29
URL: http://adnamaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0