Nytt i garderoben

Var i stan med lilla farmor idag för att köpa födelsedagspresent till moua.  Hittade en hel del men resten av summan fick jag i kontanter som förmodligen kommer gå till ett par vita converse ( låga ). Här är i alla fall det jag föll för och blev då mina födelsedagspresenter.


Shortsen ( och väskan ) Gina Tricot 199kr, shortsen alltså


Lite bruna ben vore inte fel



Hej sommar


Väskan på bilderna ovan 129kr Gina Tricot


Världens sötaste klämmor, Gina såklart, 59pix


Body, Gina igen opps,, 129kr



Spana in den snygga urringningen där bak,love. Ooops måste lära mig ställa in rätt inställningar till kameran beroende på ljus, denna bilden blev ju kass jämfört med vad den kan.



Jag är typ världsbäst på att slarva bort sådana här, tur nya kommer in i hemmet nu, H&M.


Linne med rosett Indiska 99 pix .

Vad tycker du?

Måste plugga lite på min kamera, har helgen till de antar jag, nä just de 2 prov nästa vecka, ajaj jag hinner väl allt.

Kommentarer
Postat av: Stina

Mm, haha, 99 kr underbar klänning. Blir nog favorit i sommar. Finns inte kvar ngr på hemsidan?

2008-05-21 @ 21:58:25
URL: http://yellowsubmarine.blogg.se/
Postat av: sara

jag typ älskar att läsa din blogg,och jag tycker att du har en jätte snygg stil ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0