Tessas-smycken

Tessas-smycken, ett företag med egen tillverkade smycken, unika och personliga. Therese som hon heter gör alla smycken själv, både halsband, örhängen och armband. Där finns allt möjlit skojigt man kan smycka ut sig med.

Halsbandet här nedan är en av mina favoriter som jag även fick hem på posten och visar er.
Det går inte
riktigt att sätta fingret på vilken färg halsbandet har, men det är de som är så bra, det funkar till så mycket. Ni skymtade kanske det när jag fotade mina nyinköpta grejer. Jag diggar de, halsbandet och många andra smycken kan du köpa här.



Vad tycker du? Hade du hört talas om Tessas - smycken innan?

Kommentarer
Postat av: lina

Jäte gulligt halsband. :)

2008-05-25 @ 19:08:38
URL: http://rosalamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0