Anteckna!


Bild: Tagen av pappa

Ja, då var det här lovet slut...jullov nästa station.

Ny kunskap under detta lovet

♥ Pepparkakor är enormt beroende framkallande (Varning!)
♥ Mössan lär få åka på nu framöver
♥ Tony Irving suger på konståkning

♥ Man klarar av att äta onyttiga saker varje dag under en vecka (har testat;P)

♥ Ska införskaffa oboy till hemmets skafferi

♥ Ledighet tillhör min top-5 lista (ni kanske börja undra vad som ligger 1:a? Jag med...;P )

♥ Ikea i Älmhult fyller 50år (hurrahurra)

♥ Sa jag att jag är crazy i pepparkakor? Är typ inne på min 104 nu;P

♥ Jag behöver låttips, kommentera kommentera!

♥ Det går inte att göra chokladbullar utan kakao

♥ Carolina Gynning passar inte i lugg

♥ Datorbilladdare är bland världens smartaste uppfinning (ketchup är snäppet bättre)



HA De bäsT!     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0