Praoplats, hjäp!


Lika bra att gå rakt på sak. Jag har ingen jädrans aning om vart jag ska praoa. Det börjar bli ganska så hög tid nu att börja undersöka det. Det känns som att jag har typ noll fantasi och vet inte vart jag ska börja.

Var praoade du? Snälla du, om du vet något kul (även fast inte du praoade som det) snälla dela med dig av det då! :D

Tyvärr är jag inte sugen på något inom sjukvård (det är inte jag) och typ något tråkigt som BK eller Mc donalds ligger inte heller först på listan. Även fast det hade varit smarrigt...:P
Jag är lite inne på typ Veckorevyn i huvudstaden men vi får väl se...I need TIPS!?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag praoade på en tidning första gången och på ett kontor andra, både var kul på sitt sätt. Det gäller att hitta en plats där man verkligen får göra saker, annars blir det lätt tråkigt! =)

2008-11-30 @ 11:01:23
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Elin

Jag praoade på ett ålderdomshem en vecka. Det var min livs värsta vecka kan jag lova dig! Välj inte det! ;)

2008-11-30 @ 11:43:03
URL: http://iingvarsson.blogg.se/
Postat av: Maggan Puh

Varför inte göra nåt som gagnar din framtida karriär? T.ex på Svenska Basketförbundets kansli...ligger i Idrottens hus i Stockholm.Du kan bo hos moster Kitt då blir det nära och bra! Kan det va nåt?Då kan du säkert träna med nåt bra lag där samtidigt!

2008-11-30 @ 12:39:16
Postat av: Anonym

ja

hej kul om du kom till stockholm.Satsa högt

modebloggen sOFI fARMAN HON HAR VÄL EN EGEN TIDNING,

hENNES MAMMA VAR REKTOR PÅ ASPUDDSKOLAN NÄR JAG BÖRJADE DÄR 1999- MEN HON FICK SPARKEN FÖR HON INTE KUNDE HÅLLA BUDGETEN,

ELLER NÅGOT ANNAT DU ÄR VÄLOKMMENATT BO HÄR. KRAM KITT

2008-11-30 @ 18:04:34
Postat av: Sara

kanske en bordell ?

2008-12-02 @ 08:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0