Tradition?



Tjohopp!

Kikade på lite gamla inlägg här på bloggen. Jag är sjuk och har 38,3 i feber nu och såg att jag var sjukt exakt för ett år sedan den 23 november. Lite lustigt det där. Skolfri imorgon och halleluja på det. Paulina kommer dock befinna sig nerbäddad i sängen. Annars går tankarna kring jul, plugg, bikini, solbränna och ipod touch /iphone. Spanar in tradera och det verkar ju nästan lite för bra för att vara sant. Där säljs iphones för typ 2500 (det är var en ipod touch kostar) Hur satans hänger det ihop när ny kostar typ 7 lök?
Aja nu ska jag ta mig en slurk Kan jang och sedan åter gå till mitt lyssnade på Mr vain ;P

ha De bäsT!



Kommentarer
Postat av: Niklas

Det är iPhones importerade från USA innan 3G versionen kom, man kunde köpa dem billigt då... som jag gjorde med min :)

2008-11-23 @ 23:14:15
URL: http://www.fabset.com/niklas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0