Back



Välkommen hem till verkligheten säger jag till mig själv!

En helhelg med basket i Kinna (nu var vi där igen, INTE Kina). Regionsuttagning var det och det kändes riktigt bra. Mina ben känns som stenkakor (föreställ er hur det kan vara). Har enorm träningsverk men det hör väl till.
Folk folk, träning, luftmadrass och en najs upplevelse. =) GREAT, helt enkelt.
Är ungefär så här ↓ motiverad att gå i skolan imorgon. Menmen bara att bita ihop.
Det är ju trots att snart fredag!! =) Optimist!

hA De bäsT!

Kommentarer
Postat av: MS

Hur gick det då, blev du uttagen till nåt?

2008-11-16 @ 23:14:02
Postat av: natali

gött äre. skickade iväg mina två tjejer till regionsuttagningen också. inte allt för duktiga jämfört med exempelvis högsbo. Men dem lär sig saker. hoppas det gick bra! hare gött.

2008-11-17 @ 06:25:24
URL: http://drunkandsillygirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0