Vill inte ha måndag men en söndag till skulle sitta fint

Hejsan smultron!

Två sura förluster idag, ska inte gå in på hur kasst vi spelade. Som grädde på moset av det bjuder jag på en outfit (dock ej från idag).

Nu ska jag göra något jätteroligt. Jag ska nämligen plugga attans mycket, precis det jag längtat efter hela dagen, jag kan knappt bärga mig. Oh jag riktigt känner hur det drar i pluggtarmen och jag vill inget annat. FRUKTANSVÄRT mycket eroni.

Puss gullungar!

hA de BäsT!




T-shirt Minimarket, jeans Rågårds, uggs (fejk) Håkanssons, armband gåva och klocka köpt i Halland.

Kommentarer
Postat av: louise

hej, jag undrar vart du har köpt dina uggs? :)

2008-11-09 @ 21:33:39
Postat av: Paulina

Sv Louise: Oj sorry jag glömde skriva det. Har ändrat det nu! Jag har köpt dem på Håkanssons, 299pix:D

KRAMKRAM

2008-11-09 @ 21:45:40
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket för hjälpen :) KRAM!

2008-11-10 @ 21:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0